Reclamă

somn odihnitor

Alimente bogate în melatonină. Cum îți pot îmbunătăți somnul
Sănătate | 11 februarie 2024

Alimente bogate în melatonină. Cum îți pot îmbunătăți somnul

Melatonina este un tip de hormon, care poate induce somnul în mod natural. Aceasta se poate găsi într-o varietate de alimente, ce pot fi incluse ușor în dietă sau poate fi administrată sub formă de suplimente. Citește despre alimente bogate în melatonină.
Alimente bogate în melatonină. Cum îți pot îmbunătăți somnul
Nutrienți pentru un somn odihnitor. Cum te pot ajuta să dormi mai bine
Nutriție | 9 februarie 2024

Nutrienți pentru un somn odihnitor. Cum te pot ajuta să dormi mai bine

Înainte de a apela la medicamente pentru somn, poți încerca metode naturale pentru a te odihni mai bine pe parcursul nopții. Anumite substanțe nutritive te pot ajuta să adormi mai repede. Citește despre nutrienți pentru un somn odihnitor.
Nutrienți pentru un somn odihnitor. Cum te pot ajuta să dormi mai bine
Ce se întâmplă când consumi zahăr înainte să adormi. Modificările pe care le poate produce în corp
Nutriție | 30 noiembrie 2023

Ce se întâmplă când consumi zahăr înainte să adormi. Modificările pe care le poate produce în corp

Cu siguranță că ai auzit că atunci când mergi la culcare, este important să eviți anumite alimente pentru a avea un somn odihnitor. Din acest motiv, se recomandă să excluzi desertul după cină. Află ce se întâmplă când consumi zahăr înainte să adormi.
Ce se întâmplă când consumi zahăr înainte să adormi. Modificările pe care le poate produce în corp
Ce efecte are lipsa de somn asupra organismului. La ce riscuri te expui dacă nu dormi destul
Sănătate | 7 noiembrie 2023

Ce efecte are lipsa de somn asupra organismului. La ce riscuri te expui dacă nu dormi destul

Somnolența și problemele de concentrare de peste zi sunt cele mai mici consecințe ale nopților nedormite. Pe termen lung, lipsa de somn poate afecta imunitatea, echilibrul hormonal și chiar sănătatea mintală. Află mai multe despre urmările pe care odihna insuficientă le are asupra sănătății.
Ce efecte are lipsa de somn asupra organismului. La ce riscuri te expui dacă nu dormi destul
articol cu video
Cum să ai un somn odihnitor după tura de noapte. Metode eficiente de a adormi în timpul zilei
MediCOOL | 27 octombrie 2023

Cum să ai un somn odihnitor după tura de noapte. Metode eficiente de a adormi în timpul zilei

Unele ocupații necesită un program pe parcursul nopții. În aceste circumstanțe poate fi dificil să te odihnești în mod corespunzător. Doctorul Mihail Pautov a vorbit despre metode prin care îți poți regla ritmul circadian, în a noua ediție din sezonul cinci MediCOOL. Află cum să ai un somn odihnitor după tura de noapte.
Cum să ai un somn odihnitor după tura de noapte. Metode eficiente de a adormi în timpul zilei
articol cu video
Cum influențează exercițiile de stretching sistemul nervos. De ce nu este recomandat sportul seara
MediCOOL | 25 octombrie 2023

Cum influențează exercițiile de stretching sistemul nervos. De ce nu este recomandat sportul seara

Pentru a avea un somn odihnitor se recomandă ca seara, înainte de culcare, să te implicit în activități, care îți pot liniști organismul. Gabriela Mihalache, terapeut ThetaHealing, a fost invitata doctorului Mihail Pautov și a antrenoarei Carmen Brumă, în a noua ediție din sezonul cinci MediCOOL. Află cum influențează exercițiile de stretching sistemul nervos.
Cum influențează exercițiile de stretching sistemul nervos. De ce nu este recomandat sportul seara
articol cu video
Cauzele tulburărilor de somn. Care sunt motivele pentru care nu poți adormi
MediCOOL | 24 octombrie 2023

Cauzele tulburărilor de somn. Care sunt motivele pentru care nu poți adormi

Dacă suferi de tulburări de somn, este important să le identifici cauzele pentru a le putea rezolva. Doctorul Mihail Pautov a discutat cu Mihai Petre, dansator, despre factorii care îți pot perturba somnul, în a noua ediție din sezonul cinci MediCOOL. Află care sunt cauzele tulburărilor de somn.
Cauzele tulburărilor de somn. Care sunt motivele pentru care nu poți adormi
articol cu video
Cum îți îmbunătățește mersul cu cortul somnul. De ce te trezești mai odihnit
MediCOOL | 23 octombrie 2023

Cum îți îmbunătățește mersul cu cortul somnul. De ce te trezești mai odihnit

Multe persoane se confruntă cu tulburări de somn. O noapte petrecută în natură poate ajuta la rezolvarea acestei probleme. Doctorul Mihail Pautov a vorbit despre această variantă în a noua ediție din sezonul cinci MediCOOL. Află cum îți îmbunătățește mersul cu cortul somnul.
Cum îți îmbunătățește mersul cu cortul somnul. De ce te trezești mai odihnit
articol cu video
Alimentele benefice pentru un somn odihnitor. Somnifere naturale
MediCOOL | 27 aprilie 2023

Alimentele benefice pentru un somn odihnitor. Somnifere naturale

Alimentele benefice pentru un somn odihnitor au fost prezentate în episodul 11 din sezonul 4 MediCOOL de către Carmen Brumă. Iată ce este indicat să mâncăm pentru a avea un somn fără probleme pe timpul nopții.
Alimentele benefice pentru un somn odihnitor. Somnifere naturale
articol cu video
Insomnia: cei trei hormoni care influențează somnul
MediCOOL | 22 aprilie 2023

Insomnia: cei trei hormoni care influențează somnul

Insomnia și cei trei hormoni care influențează somnul se numără printre subiectele dezbătute de doctorul Mihail Pautov în episodul 11 din sezonul 4 MediCOOL. Specialistul a explicat cum putem să ne reglăm somnul și să dormim bine, fără a trece pragul medicului înainte.
Insomnia: cei trei hormoni care influențează somnul
icon