Reclamă

activitate fizică

Dansul te ajută să slăbești și să-ți tonifiezi corpul. Stilurile de dans care ard cele mai multe calorii
News | 18 februarie 2024

Dansul te ajută să slăbești și să-ți tonifiezi corpul. Stilurile de dans care ard cele mai multe calorii

Dacă nu-ți place să mergi la sală, dansul poate fi o alternativă plăcută de a scăpa de kilogramele în plus și de a-ți crește masa musculară. Pentru că stimulează arderea caloriilor, dansul te ajută să slăbești, să-ți reduci circumferinței taliei și să elimini țesutul adipos, potrivit unui studiu.
Dansul te ajută să slăbești și să-ți tonifiezi corpul. Stilurile de dans care ard cele mai multe calorii
Efectele alergatului asupra sănătății. De ce e indicat să-l incluzi în rutina zilnică
Fitness | 22 ianuarie 2024

Efectele alergatului asupra sănătății. De ce e indicat să-l incluzi în rutina zilnică

O rutină de exerciții fizice are rezultate benefice asupra sănătății. Pentru a pune în aplicare un program de antrenament, poți începe să alergi în natură sau oriunde ai un spațiu deschis la dispoziție. Citește despre efectele alergatului asupra sănătății.
Efectele alergatului asupra sănătății. De ce e indicat să-l incluzi în rutina zilnică
Cum se schimbă necesarul de calorii în funcție de vârstă
Nutriție | 10 decembrie 2023

Cum se schimbă necesarul de calorii în funcție de vârstă

Aportul de calorii de care avem nevoie pentru a ne menține greutatea este influențat într-o mare măsură de vârstă. Pe măsură ce îmbătrânim, metabolismul încetinește, iar caloriile consumate ar trebui reduse. Află care este necesarul de calorii în funcție de vârstă. 
Cum se schimbă necesarul de calorii în funcție de vârstă
10 metode care ajută la prevenirea și controlul diabetului zaharat
Sănătate | 5 august 2023

10 metode care ajută la prevenirea și controlul diabetului zaharat

Cu un stil de viață potrivit, poți ține foarte bine sub control nivelul glicemiei dacă ai diabet sau prediabet. Alimentația și alte câteva obiceiuri sănătoase pot să prevină complicațiile date de glicemia crescută. Iată care sunt cele mai sănătoase obiceiuri care ajută la controlul diabetului zaharat. 
10 metode care ajută la prevenirea și controlul diabetului zaharat
Câte calorii ai voie să mănânci pe zi în funcție de greutate
Nutriție | 27 iulie 2023

Câte calorii ai voie să mănânci pe zi în funcție de greutate

Femeile au nevoie de 2.000 de calorii pe zi, iar bărbații, de 2.500 de calorii, dar aceste cantități sunt doar orientative. Necesarul caloric zilnic variază destul de mult în funcție de greutate, dar și de vârstă, sex și activitate fizică. Află câte calorii ai voie să mănânci pe zi în funcție de greutate.
Câte calorii ai voie să mănânci pe zi în funcție de greutate
Câți pași trebuie să faci pe zi ca să slăbești
Fitness | 4 mai 2023

Câți pași trebuie să faci pe zi ca să slăbești

Numărul „magic” de 10.000 de pași pe zi atât de promovat în ultimele decenii ca metodă de a ne menține în formă este doar un mit, spun studiile recente. Mersul pe jos are o mulțime de beneficii pentru sănătate, dar câți pași trebuie să faci pe zi ca să slăbești? Iată cum poți slăbi eficient cu ajutorul mersului. 
Câți pași trebuie să faci pe zi ca să slăbești
Ce este constipația cronică și cum se poate trata
Sănătate | 20 aprilie 2023

Ce este constipația cronică și cum se poate trata

Constipația cronică afectează persoane de toate vârstele, dar femeile și vârstnicii se confruntă mai des cu această tulburare de tranzit intestinal. Netratată, ea poate crea mult disconfort și poate da complicații. Află care sunt cauzele constipației cronice la adulți și la copii, cum se tratează corect și ce remedii sunt de ajutor.
Ce este constipația cronică și cum se poate trata
Ne putem reduce riscul de deces prematur cu doar 11 minute de mișcare pe zi
News | 18 aprilie 2023

Ne putem reduce riscul de deces prematur cu doar 11 minute de mișcare pe zi

Nu trebuie să fii un atlet sau sportiv de performanță ca să te bucuri de beneficiile pentru sănătate ale exercițiilor fizice. Sunt suficiente 11 minute de mișcare moderată precum mersul pe jos în ritm alert în fiecare zi pentru a-ți prelungi viața, susține o nouă cercetare.
Ne putem reduce riscul de deces prematur cu doar 11 minute de mișcare pe zi
icon